06 May 2011

SEMUA ORANG BUAT , AKU PUN NAK BUAT GAK !


Actually , aku tak sure sangat bila Mother's Day yang sebenar-benarnya.
Asal nampak orang wish je , aku rasa hari itu la Mother's Day..


Tapi boleh dikatakan , everyday ada je orang wish Happy Mother's Day kat mak masing-masing.
Jadi ,


setelah memerah keringat , membanting tulang ,
aku decide hari ini lah Mother's Day untuk mama ku.
haha ! suka-suka kau je kann.. :D


Mama,

Kakak sayang mama sangat-sangat.
Terima kasih untuk segala-galanya.


Kakak harap kakak akan dapat membahagiakan mama , buat mama bangga dengan kakak satu hari nanti , InsyaAllah.. :)
So mama nak hadiah ?
Tak beli lagi la.. :D
Esok kakak cari k ?
Sayang mama ketat-ketat !!
Xoxoxoxoxoxoxo !!



Abaikan tangan tuh.. Anas si jeles ! huh !

Lastly , Happy Mother's Day to all moms in the world !
Wee !!
To those whose mom has returned to Him ,
Never ever forget to pray for your mom.
^_^



P/S : Mama tak pernah layan pun blog ni tapi kalau buat entry macam ni , confirm dia sayang lebih kat saya !

Lots Of Love ,
Marhamah Ismail.
Aida's .
(^^,) 


4 comments:

syafiqah razali said...
This comment has been removed by the author.
syafiqah razali said...

nk sayang ibu syer ketat2 guk~~~
hehehe =P
slamat hari ibu...aunty~~~
gagagga =)

Marhamah Ismail :) said...

Sebok ! :P
Ok2.. Tq.. selamat Hari ibu gak.. haha !

Anonymous said...

ari ibu setiap ahad mggu kdua dlm bln mei la syg...