18 January 2011

15 JANUARY 2011

I had a great time with them..
We captured every single moments we spent together ..



UNFORTUNATELY ,




My USB left in Penang !!
Bayangkan dah excited nak upload pics but then balik-balik tengok USB tak ada ?
* GERAAAAAAMMMMMM !! *

Well..
Nasib baik Zati and Lynn tak ada USB yang perlu di tinggalkan ..
So , I had a few pics from them .
I repeat , A FEW only ..
Yang lain-lain , later akan saya upload.
* nak jugak tu pics dari cam sendiri * :D
Mari kita terjah !!


Ok , pics ini memang macam apa je kan ?
Tapi , memang saya sengaja letak mcm ni .
Bagi misteri skit .. 
lol !
Tunggu saya dah balik Penang , I'll upload all the gojes pics ..
Huhu



What ?
Ok , fine..
I'll show you one.
(n_n)
JENG ! JENG !




My sayangs..
Stay away from them ..
Grr !


XOXOXOXOXO !
Hany , Pikah , Lynn , Udi , Sarah , Zati n Lan ..
(^_^)

2 comments:

syafiqah razali said...

hahaha....
bru nk entry guk..
ko dh on dlu...
bagus2....hahahha
i loike~~~=)

Marhamah Ismail :) said...

well..
op kos la ! :D
Ni baru prmulaan..
aku da dpt USB t, aku ganyang abes-abesan.. haha !