19 January 2011

365 HARI SUDA ! :d



HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO MY BLOG...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.......... !!

Huhu
Setahun sudah saya berkecimpung dalam dunia blog ni..
Terima kasih kepada semua yang tetap menyokong dan mengikuti perkembangan saya..
Haha !
Geek gila !
Ok2..
Let's start over again..

I've been blogging for a year..
Kinda fun..
Expressing feelings via blog thingy..
Dapat support n komen siap !
Trimas..trimas...
So dalam setahun , ada 51 entry..
That's mean , tahun depan dah jadi 102 entry la ?
Fuyoo !
Sape nak baca ?
hahaha

Anyway , I am still new in tis world..
Kepada sifu-sifu  ( Mr KSHAZCH , Abg besa :D , Aleeya , Senior , Bestfren n Bestfren1 ) di luar sana yang saya gila minat blog mereka , sila beri tunjuk ajar ok ?
n_n

Oh ! Oh !
Tadi kan , my cutest little brother ada bawak balik Magic Colours..
And guess what ?
Aku yang excited main colour tuh !
Haha !
Sumpah macam interesting kot benda tu..
Masa kecik-kecik dulu tak dapat merasa main kann.. hehe
Ok , nak tunjuk hasil kerja saya by using dat Magic Colours..
:D


Cantik kan ?
X)
Okey , I am super duper batak..
Hahaha
Minta diri dulu..
Tak boleh control diri dah !
:D
Babai !
^_^

P/S : Banner Happy Birthday tu pon guna Magic Colours tu.. Santek kan ? Kan ?

No comments: